جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازگرداندن پیکر شهید ۱۸ ساله فلسطینی پس از ۷ ماه

حوزه/ رژیم صهیونیستی پیکر یک دختر ۱۸ ساله فلسطینی را که ۷ ماه پیش به ضرب گلوله نظامیان به شهادت رسیده بود، سرانجام برای خاک‌سپاری به خانواده‌اش بازگرداندند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، عصر جمعه پیکر یک دختر 18 ساله فلسطینی را که 7 ماه پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیده بود، سرانجام به خانواده‌اش تحویل داده شد تا به خاک سپرده شود.

رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که این دختر فلسطینی هنگام راندن اتومبیلش به سمت شهرک‌نشینان مورد شلیک قرار گرفته است.

پیکر مجد الخودور، دختر شهید 18 ساله فلسطینی ابتدا به دفتر هماهنگی منطقه‌ای اسرائیل و سپس به یک بیمارستان فلسطینی منتقل شد و از آنجا توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان الاهلی در الخلیل در بخش جنوبی کرانه باختری اشغالی فرستاده شد.

قرار است مراسم تشییع پیکر این شهید فلسطینی بعد از ظهر روز چهارشنبه برگزار شود.

شایان ذکر است مجد از اهالی شهر بنی نعیم در نزدیکی الخلیل بوده و در روز جمعه 24 ژوئن 2016 به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید. ارتش اسرائیل مدعی است که او سعی داشته با اتومبیلش شهرک‌نشینان یهودی را زیر بگیرد. مجد که مادر یک کودک نوپا به نام هادی می‌باشد در جاده دور برگردان در منطقه بقع در ورودی شهرک صهیونیستی در الخلیل به شهادت رسید. نظامیان اسرائیلی اتومبیل او را به ویژه در قسمت جلویی شیشه به رگبار بسته و او را چندین بار در قسمت بالایی بدن مجروح کردند. پس از این تیراندازی تیم پزشکی فلسطینی به صحنه شتافت اما نظامیان مانع کمک رسانی به او شده و تمام ناحیه را به عنوان منطقه نظامی مسدود کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha