جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر در استان کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، برنامه های دهه فجر این مدرسه علمیه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام  مجید بنی عامریان، صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: برای پاسداشت و گرامیداشت این دهه پرافتخار از تاریخ پرشکوه جمهوری اسلامی ایران، برنامه متنوع و بسیاری خواهیم داشت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر، یکی از این برنامه ها را اجرای طرح فضاسازی در مدرسه علمیه برادران این شهرستان عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن در روز ۱۲بهمن و به صدا در آوردن زنگ انقلاب در لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) دیگر برنامه ما در اولین روز از این دهه باشکوه خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر عنوان کرد: دیدار طلاب، اساتید و مبلغین این مدرسه با امام جمعه شهرستان و بهره مندی از سخنان ایشان یکی دیگر از برنامه های ما در ایام است.

حجت الاسلام بنی عامریان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های مدرسه علمیه شهرستان سنقر، جلسه پرسش و پاسخ و سخنرانی دکتر موسوی از اساتید دانشگاه خواهد بود؛ همچنین برای گرامیداشت این ایام مبارک، شاهد برگزاری مسابقه مقاله نویسی بین طلاب با موضوع انقلاب اسلامی هستیم.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان سنقر، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال، مسابقات ورزشی بین طلاب بسیجی استان برگزار خواهد شد، افزود: در این دهه همچنین شاهد رقابت‌های ورزشی بین طلاب بسیجی سراسر استان در رشته های فوتسال، دوومیدانی، شنا، تیراندازی، جودو و کاراته خواهیم بود.

وی، حضور طلاب و اساتید این مدرسه علمیه بر سر مزار شهداء را یکی دیگر از برنامه های این دهه عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری و حضور در دعای توسل به یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از دیگر برنامه های این مدرسه علمیه در دهه فجر است.

حجت الاسلام بنی عامریان با بیان این که در دهه فجر امسال از فعالان تبلیغی و هادیان سیاسی تجلیل به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر امسال، شاهد اعزام اساتید و طلاب واجد شرایط تبلیغ به شهرستان ها و روستاهای سنقر خواهیم بود.

وی در پایان گفت: حضور هماهنگ و دسته جمعی طلاب و اساتید این مدرسه علمیه در راهپیمایی پرشکوه روز 22 بهمن، دیگر برنامه ما در آخرین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha