جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگداشت شهدای آتش نشان در کاشان

حوزه/ مراسم بزرگداشت آتش نشان شهید حادثه پلاسکو از طرف آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، در مسجد صادقیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مراسم بزرگداشت آتش نشان شهید حادثه پلاسکو از طرف آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان و با حضور مسئولین خانواده معظم شهداء، علما، روحانیون، مدیران مدارس علمیه، اساتید، طلاب و مردم ولایتمدار، شب گذشته در مسجد صادقیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنایی در این مراسم با تسلیت شهادت جانگداز جمعی از آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران، گفت: آتش نشانان از جان شیرین خود گذشتند تا جان عده دیگری را نجات دهند .

وی، با تجلیل از جانفشانی شهدای آتش نشان، ادامه داد: انسان گوهر بی انتها و دارای استعدادهای فراوانی است که در مصائب  و حوادث ناگوار و سخت شکوفا می شود.

سلطانی، معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان اصفهان نیز در این مراسم با تسلیت شهادت آتش نشانان، گفت: عروج آتش نشانان ایثارگر و فداکار عرصه خدمت و مجاهدت که برای حفط جان و مال هموطنان، جان خود را درطبق اخلاص نهاده و به لقاء حق شتافتند، نشانه غیرت و همت بلند این عزیزان بود .

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیش از پیش مردم با نیروهای امداد و نجات، خاطرنشان کرد: حتی ثانیه ها در باز کردن مسیر عبور خودروهای آتش نشان می تواند موجب نجات جان یک انسان شود .

سلطانی، با اشاره به لزوم ایمنی سازی ساختمان ها، افزود: ایمن بودن ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری  می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش حوادث داشته باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha