جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسئولان حوزوی و استانی خراسان شمالی

حوزه/ نماینده خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و استاندار در بیانیه مشترکی، تاکید کردند: مردم با شرکت در برنامه های دهه فجر از دستاوردهای انقلاب صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد و محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه مشترکی، فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب را گرامی داشتند و از مردم دعوت کردند تا در برنامه‌های گرامیداشت این ایام حضور پرشور داشته باشند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

پیروزی انقلاب اسلامی، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست بزرگمردی فرزانه به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

انقلابی که بزرگ ترین و عمیق ترین تحوّل ارزشی و فکری را در عصر حاضر به وجود آورد و معمار کبیر آن و احیاگر قرن، امام خمینی(ره)، اسلام نام محمدی را به صحنه‌های اجتماعی کشاند و با کنار زدن نظام طاغوت و اصلاح امور امت و تحکیم پایه‌ها و مبانی اسلام در ایران جهت مطرح کردن اسلام به عنوان تنها راه نجات بشریت درجهان پرداخت.

بدون تردید بهمن ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی‌های ملت بزرگ ایران است که با نثار خون خود ثابت کردند که خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

اکنون نیز که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، به رغم دسیسه‌های دشمنان، ملت بزرگ ایران، همراه و همگام با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولتمردان نظام اسلامی، همت خود را به سمت و سوی تمدن نوین اسلامی معطوف داشته و از تهدیدها و تحریم‌ها هراسی به خود راه نمی‌دهند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را به ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شریف خراسان‌شمالی تبریک و تهنیت عرض  کرده و از عموم مردم شریف استان دعوت می‌کنیم تا در برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضوری باشکوه داشته تا در سایه اتحاد و همدلی، بتوانیم از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی محافظت کنیم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha