جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی پوراکبر امام جمعه تنکابن

حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی جهان مدار شده است، گفت: انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند برای ملت های جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی پوراکبر، مدیر حوزه علمیه بابل، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان رسا ترین فریاد تاریخ یاد کرد و با بیان این که رهبری امام امت موجب پیروزی این نهضت عظیم شد، گفت: امروز برای حفظ آن با همه وجود تلاش کرد.

مدیر حوزه علمیه بابل از دهه مبارک فجر به عنوان فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان های انقلاب یاد کرد و گفت: باید بدانیم که در ابتدا کجا بودیم و هدف ما چه بود و امروز در کجای این مسیر پرفرازو نشیب قرار داریم.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی فصلی نو را در تاریخ معاصر ایران گشود، تصریح کرد: امروز اسلام حیات بخش در دل میلیون ها انسان ناامید و سرخورده بارقه امید آفریده و آنان به نجات خویش در پناه اسلام، امیدوار و دلخوش اند.

امام جمعه تنکابن با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر بسیاری بر ملت های جهان داشت، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت های جهان علیه حکام ظالم و ستمگر جهان شد.

مدیر حوزه علمیه بابل با بیان این که امروز رسالت سنگینی در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بر عهده داریم، تصریح کرد: باید واقعیت ها، ریشه ها و آثار مختلف انقلاب را در ابعاد مختلف بنشاسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی هدفمند و صحیح مانع تضعیف ارکان انقلاب اسلامی شویم.

وی با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب همه تلاش دشمنان این بود که شش ماه زمینه براندازی و نابودی آن را فراهم کنند، گفت: در این مسیر دشمنان با ترور شخصیت های بزرگ انقلاب، تهدید و حمله نظامی وارد شدند اما در همه این موارد با ایستادگی ملت ایران مواجه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی جهان مدار شده است، گفت: انقلاب اسلامی به الگویی ارزشمند برای ملت های جهان تبدیل شده است.

امام جمعه تنکابن از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند در عرصه جهانی و منطقه ای یاد کرد و گفت: امروز شاهد عزت، سربلندی و یکه‌تازی ایران در عرصه‌های حساس سیاسی هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha