جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ضامن بقای اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی‌امین، ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره تجلیل از خانواده های شهداء و رزمندگان مدافع حرم در بیت نماینده ولی فقیه استان لرستان، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با اخلاص و اتحاد، رهبری هوشمندانه و بابصیرت امام خمینی(ره) و پیروی مردم ایران، از رهبری به پیروزی رسید و امروز نیز استمرار حیات انقلاب وابسته به پیروی از منویات رهبری و تأکیدات معظم له است.

وی با بیان اینکه مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از ولایت تمام توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نموده اند بیان داشت: وجود رهبری آگاه و بصیر، و همچنین اتحاد روز افزون مردم، موجب ترس و هراس استکبار جهانی شده  و باعث آن شده که هرگز نتوانند، خواب‌ها و نقشه‌های شوم خود را در ایران اسلامی تعبیر کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه برگزاری یادواره تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدا و رزمندگان مدافع حرم نیز فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، یادآور شد: این یادواره به منظور گرامیداشت خانواده های ایثارگر مدافع حرم در شهرستانهای خرم آباد و نورآباد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مؤمنی: مدافعان حرم پیشتاز مبارزه با جبهه کفر هستند

در ادامه حجت الاسلام مؤمنی  رئيس دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان هم با اشاره به اینکه مدافعان حرم پیشتازان مبارزه با جبهه کفر و حامیان دفاع از حریم اهل بیت(ع) هستند، گفت: برگزاری این یادواره‌ها می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان جامعه منتقل نماید.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم در دفاع از ارزشهای والای مکتب امام حسین (ع) خون خود را اهدا می نمایند افزود:مدافعان حرم در پیشگاه الهی اجر و ثوابی والا دارند و خداوند به آنها عنایتی ویژه دارد.

حجت‌الاسلام منصوری: از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل می‌شوند

در پایان حجت الاسلام منصوری رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد هم با اشاره به اینکه یادواره تجلیل از خانواده های  شهداء و رزمندگان مدافع حرم در روز میلاد حضرت زینب(س) مصادف با روز پرستار در شهرستانهای خرم آباد و نورآباد با شرکت گسترده مردم برگزار می شود افزوداین یادواره صبح روز جمعه هفته جاری در مصلی نماز جمعه خرم آباد و نورآباد برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha