جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام گنابادی نژاد

حوزه/ رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، برگزاری المپیادهای علمی فرهنگی را به عنوان بهترین راه شناسایی و ارزیابی استعدادهای برتر در حوزه دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در دومین نشست هم اندیشی شورای علمی نخبگان و استعدادهای برتر این حوزه پیشنهاد کرد: برگزاری المپیاد علمی_ فرهنگی، یکی از روش های شناسایی و ارزیابی استعدادهای برتر در حوزه در نظر گرفته شود.

عضو شورای علمی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان با توجه دادن به این امر که باید فضای علمی در حوزه را پوشش داد، گفت: اگر نقش های استعدادهای برتر را شناسایی کنیم در نهایت به روشی برای رشد آنها در زمینه های آموزشی، فرهنگی- تربیتی، تبلیغی، سیاسی، پژوهشی و ... دست خواهیم یافت. 

حجت الاسلام گنابادی نژاد با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه های علمیه، خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولان مدارس علمیه باید در راستای جذب و پرورش طلاب علاقمند به تحصیل در حوزه و استعدادهای برتر، تلاش کنند.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: ایجاد گفتمان و انسجام در موضوع نخبگان از ضروریات این بحث است.

گفتنی است، این جلسه هم اندیشی با حضور اعضای شورای علمی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان در مرکز مدیریت حوزه برگزار شد و با ارائه نظر از جانب همه اعضا خاتمه یافت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha