جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران و پیام آزادی آن در جهان، کاری کرد که ابرقدرت هایی چون آمریکا که روزگاری، دنیا را حیات خلوت خود می دانستند اکنون به دور خود دیوار می کشند و خود را محصور می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب‌الله موسوی در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه کرمانشاه، با تبریک ایام دهه فجر، گفت: سلام خداوند بر امام و شهدا که برای ایران عزت آفریدند و امنیت امروز انقلاب و نظام مرهون فداکاری آنان است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرزهای دنیا را درنوردیده و سرنوشت دنیا را از چنگال ابرقدرتها رها کرده است، افزود: انقلاب اسلامی و پیام آزادی آن در جهان، کاری کرد که ابرقدرت هایی که روزگاری، دنیا را حیات خلوت خود می دانستند اکنون به دور خود دیوار می کشند و خود را محصور می کنند.

وی ادامه داد: سال هاست که آمریکا در صف اول مدعیان دروغین حقوق بشر در دنیاست، ولی با دیوار کشی و ایجاد محدودیت های نژادی و مذهبی نشان داد که اولین ناقض حقوق بشر خود اوست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: این کار آمریکا همانند نقض حقوق کشورهاست، سال هاست که این دولت پول های ایران اسلامی را به بهانه های واهی بلوکه نموده و از استرداد آن خودداری می کند، آیا این خود نقض حقوق بشر نیست؟!.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ایادآور شد: انقلاب اسلامی ایران توانست بصیرتی در دنیا به وجود آورد که امروز آمریکا خود را مجبور به محصور کردن، نموده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماهیت شعارهای پوچ رژیم غاصب اسرائیل را برملا نمود، افزود: سالها قبل شعار رژیم جعلی اسرائیل از "نیل تا فرات" بود، ولی امروز کشیدن دیوار حائل بین این کشور و فلسطین هر روز بیشتر از پیش او را منزوی کرده و اسرائیل غاصب به اورشلیم خلاصه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تاکید کرد: بی شک باید با یقین گفت که آینده از آن اسلام و قمر شیعی است.

وی در ادامه با اشاره به اعمال دیکتاتور منشانه برخی از کشورهای منطقه افزود: حکام و سردمداران بحرین باید سرنوشت رژیم پهلوی را برای خود عبرت بدانند و با اعتقادات مردم بازی نکنند که بی شک به سرنوشت شاه مخلوع ایران دچار خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تاکید بر ضریب امنیتی بسیار بالای جمهوری اسلامی در منطقه، گفت: امروز امنیتی که در ایران می بینیم در مقابل ناآرامی ها و جنگهای داخلی در کشورهای همسایه باید گفت که امنیت در جمهوری اسلامی در بالاترین حد خود است.

وی تصریح کرد: امروز ایران امنیت را در منطقه ایجاد کرده و بی شک آزادی عراق و سوریه از چنگال تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی را باید مرهون تلاشهای جمهوری اسلامی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به اینکه مبارزات مردم یمن علیه دیکتاتور نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اسلحه ما اعتقاد و ایمان ماست و با زبان سلاح با کسی صحبت نمی کنیم زیرا زبان ما سلاح است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha