جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی-مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی تمامی معادلات بلوک غرب و شرق را به هم زد و نمادی برای آزادی خواهی در کشورهای جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز  با حضور مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، معاونین، اساتید حوزوی و نیز طلاب، مزار شهدای انقلاب اسلامی عطرافشانی شد.

 حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در این مراسم، ضمن تبریک این دهه، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی رویدادی بزرگ در تاریخ ایران است که بی شک هرگز فراموش نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: امام راحل به پشتوانه روحانیت و مردم، نظام ستم‌شاهی که در حال نابودی اسلام و به یغما رفتن سرمایه های ملی بود را سرنگون و نظام اسلامی را بنیان گذاشت.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی، تمامی معادلات بلوک غرب و شرق را بر هم زد و نمادی برای آزادی‌خواهی در  جهان گردید، ابراز داشت:  روحانیت و کسانی که تشکیل این انقلاب و فراز و نشیب های آن را دیده اند باید این تاریخ و افتخارات را به نسل آینده منتقل کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باعث ایجاد تزلزل در دل دشمنان  شده تا جایی که اکنون نام ایران در جهان به بزرگی برده می شود و همه دنیا به این مهم معترف اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha