جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسلمانی باید در عمل مشخص شود، اظهار کرد: نتیجه انحرافات در طول تاریخ، ناشی از فساد، دوری از مکتب و عدل امام علی(ع) بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با مدیران و مسئولان ستاد دهه فجر خراسان جنوبی، اظهارداشت: امروز دنیا به دو قطب حق و باطل تبدیل شده که در یک سوی آن استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد.

وی  با بیان این که باید با تمسک به اهل بیت(ع)، به سمت خدا حرکت کرده و از شیطان دوری کنیم، گفت: عبادت شیطان، انسان را به جایی می‌رساند، که امام حسین(ع) را با آن طرز فجیع به شهادت می‌رساند و ادعای مسلمان بودن هم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خداوند دستگاه آفرینش را برای انسان آفریده و تمامی این دستگاه‌ها مختص انسان است و باید از این دستگاه های آفرینش برای عبادت حق و خدا استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: مسلمان بودن و شیعه بودن باید در عمل مشخص شود و در غیر این صورت فقط به درد شناسنامه می‌خورد؛ چه بسا انسان های حق طلبی بودند که مسلمان نیستند، ولی مسلمان از دنیا رفتند.

وی بیان داشت: هنگامی که تباهی و زیان به مجموعه ای وارد شود، در وهله نخست از هم پاشیدگی مجموعه و تشکیلات و در وهله دوم نتیجه و محصول هستی تباه می‌شود.

نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که دوری از مکتب اهل بیت(ع) انسانیت را ضایع می‌کند، گفت: انسان همواره در صحنه‌های زندگی مورد آزمایش‌های بزرگ قرار می‌گیرد که ائمه اطهار(ع) بارها از وقوع این آزمایش‌ها به مردم خبر دادند.

وی افزود: نتیجه انحرافات در طول تاریخ، ناشی از فسادی است که با دوری از مکتب و عدل امام علی(ع) رخ داده و اصولا اگر حق کنار برود، نسل بشر که محصول تمام تشکیلات هستی است، فاسد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر این که بر اساس خواست خداوند، جایگاه انسان در نظام آفرینش، جایگاهی والا است، گفت: انسان با وجود این که در جایگاه والای نظام آفرینش قرار دارد، مختار است و می‌تواند در آن جایگاه، پیرو نظام استکباری باشد و یا پیرو نظام حق باشد؛ یا می‌تواند جامعه انسانی را ضایع کند و یا خود را به رشد و تعالی برساند.

وی با بیان اینکه همه ما انسان ها در آزمایش بزرگ الهی قرار داریم، عنوان داشت: حکومت فاسد غربی و حکومت الهی اسلامی، دو نوع حکومت جاری در جهان است که باید ببینیم در عملکردمان، به کدام حکومت خدمت می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha