پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی- جشن انقلاب مدرسه صاحب الزمان(عج) ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات شرق و غرب را بر هم زد و قدرت ولی فقیه را به رخ همه دنیا کشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جشن انقلاب، در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ایلام، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی نقطه عطفی برای آزادی خواهان دنیاست و امام خمینی(ره) نشان داد که با تمسک به راه و روش و سبک اهل بیت (ع) می توان ابر قدرت های غرب و شرق را کنار زد و این درس بزرگی انقلاب برای تمام  آزادیخواهان دنیاست.

مدیر حوزه علمیه ایلام در ادامه افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات شرق و غرب را بر هم زد و قدرت ولی فقیه را به رخ همه دنیا کشید.

وی با اشاره به عوامل به پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار نمود: این مهم بدون ولی فقیه محقق نمی شد و اگر امام راحل نبود که مردم را در مسیر الهی و اهل بیت(ع) قرار دهد، این انقلاب شکل نمی گرفت، لذا باید در تمام لحظات زندگی ب شکر گزار این نعمت الهی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان افزود: معرفی دقیق دستاوردهای انقلاب، وظیفه طلاب و روحانیون است و باید در دهه فجر با حضور در مساجد، مدارس، دانشگاه ها، و ... نوجوانان و جوانان را با انقلاب آشنا کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha