پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره توجیهی طرح تربیتی مدارس امین در قزوین

حوزه / دوره توجیهی طرح تربیتی مدارس امین، برای مهارت افزایی مبلغان و مبلغات در این کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی،  امروز در افتتاحیه دوره آموزشی-توجیهی طرح تربیتی مدارس امین در قزوین که در محل سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان برگزارشد، ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: نقش ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی باید همواره مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که اخلاق و سیره حضرت امام خمینی(ره) باید الگوی همه ما باشد، خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های مهم حضرت امام(ره)، نظم در امور بود که باید برای همه ما سرمشق قرار گیرد.

حجت الاسلام فغانی در ادامه سخنان خود به برگزاری دوره آموزشی-توجیهی طرح تربیتی مدارس امین در قزوین، از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه این استان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مبلغان و مبلغات در مدارس آموزش و پرورش به صورت تمام وقت و در قالب طرح مدارس امین مستقر گردیده اند، لذا این معاونت جهت مهارت افزایی مبلغان ومبلغات این دوره ها را برای طرح مباحث تربیتی برگزار می نماید.

وی افزود: در این طرح آموزشی مباحث چگونگی پیاده شدن طرح تربیتی برای مقاطع سه گانه برگزار شده که می تواند اثرگذارتر باشد .

حجت الاسلام فغانی بیان داشت: در جلسات دیگر نیز در خصوص چگونگی ارتباط گیری با دانش آموزان ، کلاس های آموزشی برگزار خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 41 نفر از مبلغین و مبلغات در مدارس امین استان قزوین به فعالیت های تبلیغی ودینی مشغول بوده و ثمرات و برکات این طرح مورد استقبال قرار گرفته که به خاطر ارزیابی شایسته از این طرح، مدارس دیگر استان نیز درخواست حضور این طرح را داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha