جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز حوزه های علمیه خواهران / مدیرعامل جامعه خیرین حوزه خواهران کشور

حوزه/ مدیرعامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور، از حدود بیست سال، مشارکت خیرین، در ساخت مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی امور خیرین در این زمینه، جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران در سال ۹۴ تأسیس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام فاضلی، مدیر عامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران کشور، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳بهمن۹۵)، در اولین همایش بزرگداشت تجلیل از خیرین مدرسه ساز که در محل مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: در طول بیست سال گذشته، خیرین، خدمات ارزنده و شایسته ای را در توسعه حوزه های علمیه خواهران داشته اند.

وی افزود: برای برنامه ریزی و ساماندهی توسعه زیرساخت های حوزه های علمیه خواهران و از سوی دیگر اشتیاق خیرین برای انجام این امور، جامعه خیرین حوزه های علمیه خوهران را در سال 1394 تاسیس و راه اندازی کردیم.

مدیر عامل جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اهداف این همایش اظهار داشت: اعلام موجودیت جامعه خیرین حوزه های علمیه خواهران، بررسی طرح های مربوط به چگونگی توسعه و گسترش مدارس علمیه خواهران و تقدیر و تشکر از همه کسانی که به حوزه خواهران خدمت کرده اند، از جمله مؤسسین، اعضای هیئت امنا و خیرین که نقش ویژه ای را در مدارس علمیه داشته اند، از جمله اهداف برگزاری همایش خیرین حوزه ساز بوده است.

حجت الاسلام فاضلی در پایان خاطرنشان کرد: تقدیر ما از خیرین حوزه های علمیه خواهران، از این جهت است که بگوییم ما خدمات شما بزرگان را فراموش نکرده و نخواهیم کرد و البته خداوند متعال بهترین پاداش را به شما عنایت کرده و خواهد نمود.

313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha