چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان طلبه

حوزه / طلاب و بانوان مبلغ لرستانی با حضور خود در اماکن تبلیغی، نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه زنان این استان برای ثبت نام در حوزه اقدام می نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، سمیه عزیزی، امروز در نشست با بانوان طلبه و مبلغ مدارس علمیه لرستان که در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، گفت: طلاب نقش موثری در آگاهی بخشی به جامعه دارند و از این نظر می توانند در افزایش جذب خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه منشاء اثر باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز ثبت نام حوزه علمیه در استان از ۱۵ بهمن، طلاب و مبلغان خواهر با حضور در مساجد،جلسات بسیج، مدارس، دانشگاه ها، مجالس خانگی، شرایط و نحوه ثبت نام در حوزه را برای بانوان تشریح می کنند، افزود: با اطلاع رسانی از ستادهای تبلیغی مختلف بانوان علاقمند به تحصیل در حوزه می توانند در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، یادآور شد: مبلغان باید با زبانی شیوا و استفاده از اصول تبلیغی با برشمردن برکات تحصیل در حوزه نسبت به جذب حداکثری خواهران برای ورود به حوزه قدم بردارند .

عزیزی ادامه داد: تمام تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از جمله اطلاع رسانی از طریق شبکه استانی در بخش های صدا و سیما، تبلیغات میدانی در سطح شهر، ارسال پیامک از طریق مخابرات برای ورود به حوزه خواهران در استان اندیشیده شده است.

در پایان این جلسه خواهران مبلغ راهکارها و نظرات خود را برای تبلیغ در پذیرش چشمگیر خواهران برای ورود به حوزه در سال تحصیلی جدید را بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha