جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازدید شورای عالی

حوزه / جمعی از امسئولان شورای عالی حوزه های علمیه از حوزه گلستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از گرگان، آیت الله مروی، عضو شورای عالی حوزه، حجج اسلام و المسلمین نواب، مسئول دبیر خانه و اخویان از مسئولان دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه جبه منظور دیدار با اساتید، طلاب و روحانیون و بازدید از حوزه های علمیه استان گلستان در این استان حضور پیدا کردند.

برپایه این گزارش، آيت الله مروي، عضور شوراي عالي حوزه هاي علميه، حجت الاسلام و المسلمين نواب، رئيس دبيرخانه شوراي عالي حوزه هاي علميه، حجت الاسلام و المسلمين اخويان رئيس بازرسي شوراي عالي حوزه هاي علميه در این دیدار از بخش های مختلف استان دیدار و نشست هایی با مسئولانی داشتند.

در همین راستا اعضای  شورای عالی حوزه علمیه و هیئت همراه دیدارها و نشست هایی را با طلاب، روحانیون و اساتید استان در مدارس علمیه خواهند داشت.

هم چنین در راستای سفر اعضای شورای عالی حوزه های علمیه به استان گلستان، نشست صمیمی  با اساتید و طلاب مدارس علمیه منتظریه گنبد کاووس، امام محمدباقر(ع) گنبد کاووس؛ امام صادق (ع) مینودشت و امام صادق (ع) انبارالوم در مدرسه علمیه منتظریه گنبد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه استان گلستان در ابتدای این نشست  گزارشی مختصر از فعالیت ها و پیشرفت های مدیریت حوزه علمیه استان گلستان در دو بخش کمی و کیفی ارائه و گفت: انصافا تصمیم شورای عالی مبنی بر اعتماد به شهرستان ها و واگذاری اختیارات و تصمیمات به علمای بلاد سبب نتیجه مثبت و رشد حوزه های علمیه تشیع شده است و هر چه توجه بیشتری به این مهم شود ثمرات آن پر بارتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha