پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان

حوزه/ معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: تمام رؤسای جمهور آمریکا در دوران مختلف، دشمن ایران بوده و هستند و از این رو دل بستن به آمریکا دل بستن به تار عنکبوت است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان در مراسم یادواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان آران و بیدگل که با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، با تبریک گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام را در دنیا برافراشت.

وی افزود: ایستادن آمریکا در مقابل انقلاب ایران، فقط برای مسائلی همچون مسئله هسته‌ای، نفت و غیره نیست، بلکه تمام دعواهای استکبار، خصوصا آمریکا، بر سر اصل اسلامی است که با انقلاب اسلامی ایران در جهان متجلی شد؛ اسلامی که امام راحل و ملت ایران با کشیدن خط  قرمز براندیشه های مدرن، برجسته کرده و بعد از 1400 سال پرچم اسلام را در دنیا بر افراشتند.

وی دستور ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر جلوگیری از ورود ایرانیان به این کشور به بهانه جلوگیری از ورود تروریسم به آمریکا را، توهین به ملت ایران دانست و با تأکید بر این که آمریکا هیچ موقع دست از دشمنی با کشورمان بر نمی دارد، گفت: همانطور که در ماهواره ها و سایت های خبری استکبار می بینیم، دشمن به جنگ ارزش های اسلامی رفته است؛ لذا مسئولین کشورمان بدانند با لبخند های دشمنان، دشمنی دشمنان دست از سر ما بر نمی دارد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در ادامه سخنانش، اسلام انقلابی و اسلام ناب محمدی(ص) را از عوامل مهم اقتدار انقلاب اسلامی ایران و باعث دشمنی آمریکا با ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن به جنگ اسلامی که ولایت فقیه پرچمدار آن است، در آمده  و اصل  اسلام را هدف گرفته است .

وی مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران را عامل سوم دشمنی آمریکا با ملت ایران عنوان کرد و گفت: ضدیت انقلاب اسلامی و ملت ایران با استکبار جهانی و در رأس آن امریکا، از عوامل دشمنی دشمنان اسلام با ایران است.

حجت الاسلام  نبویان خاطرنشان کرد: دلیل این‌که آمریکا هر روز به بهانه های مختلف از جمله هسته ای، تحریم  و غیره،  برای ملت ایران مشکل ایجاد می کند، به خاطر این است که می خواهد جلوی روحیه استکبار ستیزی  این  ملت را  بگیرد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حمایت از رژیم استبدادی رضا شاه، به جان هم انداختن گروههای مختلف داخلی ایران، راه انداختن جنگ 8 ساله به  اتفاق 38 کشور دنیا بر علیه ایران، تحریم های ظالمانه بر علیه ملت، اجرا نکردن برجام، تروریست خواندن ملت ایران توسط رئیس جمهور فعلی این کشور و... را از مهمترین نشانه های دشمنی امریکا با ملت ایران دانست و گفت : علیرغم اینکه امریکا به  بزرگترین تحریم ها علیه ایران ادامه داد، رئیس جمهور این کشور اخیرا هم امضا کرد که ایرانیان چون تروریست هستند، حق ورود به کشور امریکا را ندارند؛ که این خود توهین بزرگی به ملتی است که خود مخالف اصلی  تروریست در جهان است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر باید سال های پس از انقلاب را آسیب شناسی کنیم، یاد آورشد: هرچند من  با خواننده ها مخالف نیستم، ولی در دهه فجر جایز نیست برای پاسداشت انقلاب اسلامی ایران، اجرای کنسرت و موسیقی داشته باشیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در ادامه سخنان خود، با بیان این که باید عامل به سخنان ولایت فقیه باشیم، گفت: ولایت فقیه در جامعه اسلامی می گوید با امریکا دوست نشوید؛ با امریکا همکاری نکنید و رهبری امریکا را نپذیرید.

حجت الاسلام نبویان در پایان با بیان اینکه تمام رؤسای جمهور امریکا در دوران مختلف دشمن ایران بوده و هستند و از این رو دل بستن به امریکا، دل بستن به تار عنکبوت است، گفت: اینکه عده ای می گویند ترامپ مخالف برجام است، دروغ است چون امریکا در برجام به تمام اهداف خودش رسید و هیچکدام از تحریم های خود علیه کشورمان را برنداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حقوق های نجومی و اختلاس های کلان در کشورمان اشاره کرد و افزود: مسئولین باید پای تک تک مردم این مملکت را ببوسند و در حق این مردم وفادار و انقلابی خدمت کنند؛ روا نیست که عده‌ای در این کشور، با اختلاس‌های میلیاردی، بیت المال را به غارت ببرند و لذا اینگونه افراد خائن هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha