چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: دشمن درصدد تخریب روحانیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحیب الله موسوی در دیدار با مدیریت، اساتید، معاونین و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی در جهان باعث تغییر و تحولات منطقه ای و جهانی گردید و بسیاری از معادلات شرق و غرب را بهم زد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان کرد: کمتر کسی باور داشت که امام خمینی (ره) و مردم ایران بتوانند رژیم فاسد پهلوی را سرنگون و نظام مردمی و اسلامی تشکیل دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه شخصیت امام خمینی(ره) در زمان خود، بی نظیر و بی همتا بود، افزود: امام خمینی (ره) دو دهه در مقابل دیکتاتوری خاندان پهلوی ایستاد و علیرغم مشکلات بسیاری که برای ایشان توسط شاه و عواملش ایجاد شد، ولی وی چون هدفش خدایی بود، هرگز در مسیر خود تعللی به خرج نداد.

وی عنوان داشت: دو امر باعث شد که این انقلاب به پیروزی برسد، یکی زمانی که امام را دستگیر کردند و علما تجمع نمودند و امام را به عنوان مرجع اعلام کردند و همین عامل باعث شد که رژیم پهلوی در مسئله بماند و دومین عامل که باعث شد این انقلاب ابرقدرتها را بشکند؛ حضور مردم در صحنه بود، انصافا حضور مردم در صحنه، توطئه ها را باطل کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: ما مبلغ هستیم لذا  قبل از اینکه روحانی باشیم، امروز جامعه ایرانی تشنه روحانی است و امام قبل از اینکه یک استاد باشند یک روحانی بودند.

وی با اشاره به اینکه ما با فحشای سینمایی و با صدا و آوای های فاسد مخالف بوده و هستیم، گفت: باید روی جنبه تهذیب کار کنیم چون امروز دشمنانی که به ما حمله می کنند، هدفشان روحانیت است و در حال بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت هستند، لذا باید دقت داشته باشیم و مواظب وضعیت زمان باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha