پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که انقلاب اسلامی باعث رشد و توسعه علمی ایران شد، تأکید کرد: توسعه فرهنگی جوامع امروز در گرو کتابخوانی و خلق آثار علمی و فرهنگی ماندگار برای نسل های پیش رو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، امروز چهارشنبه در آیین افتتاح دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان، اظهار داشت: استان اصفهان دارای پیشینه فرهنگی و تاریخی کهنی است و شهرستان کاشان نیز به عنوان یکی از مناطق فرهنگی ‌ارزشمند این استان از دیرباز مهد پرورش و تربیت اندیشمندان و صاحبان علم و هنر بوده است.

وی به شایستگی این شهرستان برای رقم خوردن رویدادهای فرهنگی درخوری چون میزبانی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: امید به توسعه مصلای کاشان به عنوان محل برگزاری نمایشگاه و تداوم این رویداد بزرگ فرهنگی وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، تحقق این امر و ترویج فرهنگ مطالعه را در گرو تلاش همگانی و همبستگی نهادها عنوان کرد و افزود: توسعه فرهنگی جوامع امروز در گرو کتابخوانی و خلق آثار علمی و فرهنگی ماندگار برای نسل های پیش رو است.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی عظیمی است که فرصت دسترسی عمومی و ارتباط مستقیم مخاطبان با ناشران را فراهم می کند.  

در این مراسم از فرماندار، شهردار و شورای شهر کاشان تجلیل شد.

دومین نمایشگاه سراسری کتاب کاشان از سیزدهم تا هجدهم بهمن ماه سال جاری در مصلای بزرگ کاشان برگزار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha