شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و نقش ولایت‌فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویت‌های برنامه‌های دهه فجر است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تبریک و گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: بدون تردید انقلاب اسلامی و دهه فجر بزرگترین حماسه بعد از حوادث صدر اسلام است که باید دستاوردهای آن در چهار حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی برای نسل جوان تبیین شود.

وی بر لزوم روشنگری واقعی کارنامه انقلاب و جمهوری اسلامی توسط روحانیون و مبلغان تاکید کرد و افزود: تشریح خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی به ویژه برای جوانان ضرورتی برای همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد به ویژگی‌های شخصیتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام راحل همواره دارای روحیه انقلابی بودند و رمز موفقیت ایشان در بنا نهادن انقلاب اسلامی نیز داشتن همین روحیه انقلابی و جهادی بود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) را به اینجا رسانده است، تکیه به خداوند متعال و اعتماد ملت و وحدت امت اسلامی است، از همین رو دشمنان نظام اسلامی امروز وحدت جامعه اسلامی را نشانه رفته و می‌خواهند این وحدت را از امت اسلامی بگیرند.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از روحانیون توقع دارند که با روحیه جهادی و انقلابی راه حضرت امام (ره) را ادامه دهند، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید همچنان با قدرت در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، سیره امام خمینی (ره) و توصیه‌های مقام معظم رهبری به رسالت سنگین خود بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه داشتن روحیه انقلابی و دینی موضوع بسیار مهمی است که باید همواره به آن توجه داشت، افزود: خوشبختانه این روحیه جهادی، انقلابی و دینی همواره در بین مردم و روحانیون بجنورد به خوبی وجود داشته و دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با بیان اینکه مردمی بودن مراسم دهه فجر برای اعتلای نظام ارزشمند است، گفت: برپایی برنامه‌های فرهنگی با هدف افزایش نشاط اجتماعی از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در بجنورد است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha