جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: باید در نظام پرستاری ایمان، دلسوزی، عقیده، اعتماد و اعتقاد در سطح بالایی باشد تا بتوانیم به الگویی در جهان تبدیل شویم و تمدن اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار اعضای نظام پرستاری استان قزوین، با بیان این‌که پرستاران سه رسالت مهم را برعهده دارند، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مردم یکی از رسالت‌های مهم پرستاران محسوب می‌شود و این خدمات‌رسانی با سختی‌های بسیاری همراه است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جامعه پرستاران همواره حامی ضعیف‌ترین و مستضعف‌ترین افراد جامعه هستند و خدمات آن‌ها از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که رسالت دوم جامعه پرستاری، رسالت ایمانی، دینی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید در هر جایگاهی که قرار داریم نقش ایمانی، دینی و اسلامی خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی با تأکید بر این‌که هر چیزی که به خداوند مرتبط باشد، جاودانه خواهد شد، بیان کرد: اگر می‌خواهیم کارها و خدماتی که ارائه می‌دهیم ماندگار و جاودانه شود، باید آن‌ها را به خداوند مرتبط کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: اگر در انتخاب شغل، نیت خالصانه داشته باشیم و برای جلب رضای خداوند خدمت کنیم، هیچ‌گاه خسته نخواهیم شد و می‌توانیم در پیشرفت و اعتلای جامعه اثرگذار باشیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید بر این‌که خدمات شبانه‌روزی پرستاران عبادت محسوب می‌شود، اضافه کرد: یقیناً شغل پرستاری که با سختی‌های بسیاری همراه است اگر برای رضای خدا صورت بگیرد، عبادت محسوب می‌شود.

امام‌جمعه قزوین یادآور شد: باید در نظام پرستاری ایمان، دلسوزی، عقیده، اعتماد و اعتقاد در سطح بالایی باشد تا بتوانیم به الگویی در جهان تبدیل شویم و تمدن اسلامی را به جهان معرفی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha