پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روز پرستار

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: پرستاران باید با الگوگیری از صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)، با اخلاص و فداکاری رسالت پرستاری خود را انجام دهند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: شخصیت آن حضرت در ابعاد مختلفی دارای جامعیت است و باید با الگوگیری از این ایشان، تلاش نماییم صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) سر لوحه امور زندگی همه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) در بحرانی ترین و سخت ترین شرایط علاوه بر حضور فعال خود و سخنرانی های آتشین خود در رسوایی یزیدیان، با حفظ کرامات شرعی و حجاب رسالت سیاسی و معنوی خود را انجام داد، تصریح کرد:آن بانوی بزرگوار با حرکت در مسیر ولایت و رهبری و غافل نشدن از وظیفه پرستاری خود در کاروان اسرا، الگویی بی بدلیل برای صبر و استقامت است.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد خاطر نشان کرد: پرستاران باید با الگوگیری از صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) با اخلاص و فداکاری رسالت پرستاری خود را انجام دهند.

وی در پایان یادآور شد: پرستاران باید با نگاه عبادی به حرفه خود با سعه صدر با بیماران و همراهان آنها برخورد کنند تا موجبات دلگرمی و سلامت افراد جامعه را فراهم آورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha