جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محرابی-مدیرکل تبلیغات اسلاممی استان فارس

حوزه/ حجت الاسلام محرابی گفت: اثرات فرهنگي و مذهبي حضور مبلغين در میان مردم و در كنار آنها، بسيار سازنده و مطلوب است، لذا روحانیون باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، در مراسم توديع و معارفه روحاني مستقر شهرک رکن آباد شیراز در حسینیه طرق الرضا(ع)، با تبریک دهه مبارک فجر گفت: حفظ این انقلاب به فرموده امام راحل(ره) و بنیان گذار جمهوری اسلامی از واجبات است.

وی با اشاره به اهميت حضور روحانيون در شهرها و روستاها، ابراز داشت: اثرات فرهنگي و مذهبي حضور مبلغين در میان مردم و در كنار آنها، بسيار سازنده و مطلوب است، لذا روحانیون باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

وي با اشاره به درخواست مردم برای حضور روحاني در مساجد و حسينيه ها گفت: این درخواست، بيانگر جايگاه والای علما و روحانيت در ميان مردم و جامعه است و این مسئله نشان از معرفت و ارادت مردم نسبت به علما و روحانیون دارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام نوید فرد، روحاني مستقر در حسینیه طرق الرضا(ع) با اشاره به اهميت فعاليت فرهنگي و تبليغي در شهرک ها تاكيد كرد: همه بايد با همبستگي و برادري، در جهت توسعه فرهنگي، مذهبی و اجتماعی مساجد و محله ها تلاش كنيم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha