جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات خراسان جنوبی

حوزه / مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۳۴۵ مبلغ بومی و غیربومی به مناطق مختلف این استان در ایام الله دهه فجر خبرداد.

حجت الاسلام کاظم لطفیان درگفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  اظهار داشت: در دهه فجر تعداد 30 مشاور و مبلغ  مذهبی به  مناطق آسیب پذیر و حاشیه شهر بیرجند اعزام می‌شوند.

وی افزود: بنا به درخواست روستاها اعزام روحانی به روستاها را هم در حال انجام داریم و مشاوران مذهبی به مدارس شهرستان بیرجند اعزام می‌شوند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همایش استانی علمای شیعه واهل سنت در بیرجند برگزار می‌شود که در این همایش 500نفر از علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام لطفیان افزود: در همایش علمای اهل سنت قرار است تعداد 70 نفر از علمای شیعه و25 نفر از علمای اهل سنت شهرستان بیرجند حضور داشته باشند که باید تلاش شود این همایش با وحدت و همدلی برگزار شود.

وی اظهار داشت: در دهه فجر 600 جلد قرآن کریم  و800 پوستربا موضوع قرآنی درمناطق محروم خراسان جنوبی توزیع می‌شود

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به یکی دیگر از برنامه‌های مهم این سازمان ،  گفت: برگزاری  همایش مدافعان حرم از دیگر برنامه هاست که باید به بهترین نحو برگزار شود.

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه مساجد پایگاه دفاع از حرم است، افزود: باید در این همایش از ظرفیت هیات امنا، ائمه جماعات و بسیج استفاده کرد و  با برپایی نمایشگاه در حاشیه همایش مدافع حرم از ظرفیت‌های هنری خراسان جنوبی استفاده شده تا در مسیر انقلاب گام برداریم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان از اعزام 345 مبلغ بومی واعزامی از استان‌های قم و مشهد مقدس در دهه فجر خبر داد و گفت: در این ایام تلاش می‌شود 17 مسجد غیر فعال در خراسان جنوبی فعال شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha