سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی  با اشاره به جانفشانی‌های شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت گفت: شهدای مدافع حرم با حضور در سوریه و دفاع از حریم ولایت انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمتکش امروز در یادواره شهدای مدافع حرم، در مسجد جامع اسفراین اظهار داشت: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی هستند که در کیلومترها دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، با اهدای خون خود جان‌فشانی کردند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم مدال افتخار را برای ما به ارمغان آوردند و درس بزرگی را به دشمنان دادند و شهید محمدابراهیم توفیقیان یکی از شهدایی است که در دفاع از حریم ولایت به درجه رفیع شهادت نائل آمد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی  با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با دفاع از حرم و حریم ولایت و اهل بیت (ع) امنیت و آرامش را برای کشور تضمین کردند، گفت: امنیت کنونی به واسطه خون شهیدان دفاع مقدس در سالیان پیش و شهیدان مدافع حرم در حال حاضر در کشور حاکم شده و ما این آرامش را مدیون خانواده شهدا و همه ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی با بیان اینکه کار مدافعان حرم دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نیست بلکه دفاع از حریم اسلام، اهل بیت و انسانیت است، اظهار داشت: جهاد جوانان کشور برای نجات مسلمانان، مستضعفان و محرومان کشورهای همسایه و جلوگیری از کشیده شدن ناامنی به داخل ایران بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

 حجت‌الاسلام زحمتکش تصریح کرد: در شرایط کنونی در کشورهای منطقه نیاز است که جوانان ما به عنوان مدافعان حرم در کشور سوریه و عراق حضورداشته باشند زیرا شرایط منطقه به گونه‌ای است که اگر در بیرون از مرزها دفاع نکنیم باید در پشت مرزهای خود دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نمونه این شهید در استان کم نیست و افراد زیادی برای دفاع از حرم حضرت زینب اعلام آمادگی می‌کنند تا در مقابل گروه‌های تکفیری بایستند و اجازه ندهند چهره پست و پلید تکفیری که به جهان اسلام خدشه وارد کرده است، به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha