چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه / مدیر حوزه ای علمیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی العالمیه از قسمت های مختلف این نمایشگاه بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدیر حوزه های علمیه در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این گونه نمایشگاه ها در سطح مراکز علمی، تصریح کرد: بهره گیری از زبان هنر و رسانه در انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه در نهاد های علمی، حوزوی و دانشگاهی امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه بر انتقال هرچه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان امروزی تأکید نمود و اذعان داشت: باید از تمام ابزارهای نوین رسانه ای و هنری به منظور انتقال اهداف، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره گیری نماییم.

آیت الله اعرافی در پایان ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، بر برگزاری هرچه باشکوهتر نمایشگاه  دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی در صفوف جامعه المصطفی تأکید نمود.

 گفتنی است؛ همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی و در آستانه ایام الله دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در موضوعات مختلف صنعت، پزشکی و سلامت، داروسازی، روباتیک، اجرای عدالت آموزشی و مبارزه با بی سوادی، دستیابی به فناوری های تولید پهپاد، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، ساخت سد، دستاوردهای فضایی و دریایی، انرژی های تجدیدپذیر و... در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شده است.

شایان ذکر است؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های معرفتی و تربیتی و تبیین اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) در سراسر گیتی، بخشی از این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل جامعه المصطفی تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی دایر خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha