جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان

حوزه / امام جمعه شهرستان اقبالیه گفت: اطاعت از ولی‌فقیه ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه پیام انقلاب،   ضمن تبریک سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت:  برخلاف تبلیغات شوم رسانه‌های وابسته به دستگاه استکباری، دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور شگفت‌انگیز و عظیم است که همه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان ولایتمداری را یکی از درس‌ها و پیام‌های انقلاب اسلامی بیان کرد وعنوان داشت :  اطاعت از ولی‌فقیه ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با گذر زمان تجدد یافته و آثار بی‌شماری همچون عزت، استقلال، ایستادگی و اتکا به خود را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: استقلال یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید شرایط و وضعیت قبل و بعد از انقلاب اسلامی را در این زمینه مقایسه کرد.

امام جمعه شهرستان اقبالیه با بیان اینکه کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و جهان است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز حل مشکلات در جامعه است و باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان خاطرنشان کرد: : انقلاب شکوهمند اسلامی درهای پیروزی را یک به یک به روی این ملت گشود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha