جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الله کشوری دلاور معاون تهذیب همدان

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آیت الله مدنی و نقش ایشان در انقلاب خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حجت الله کشوری دلاور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار «حوزه» در همدان اظهار داشت:  همایش بزرگداشت "شهید آیت الله مدنی و نقش ایشان در انقلاب همدان" ساعت۱۰ صبح ۲۰ بهمن ماه جاری در حوزه علمیه  همدان برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این مراسم را تبیین نقش علما در انقلاب اسلامی و جایگاه امامت و رهبری در نظام اسلامی و همچنین تبعیت از ایشان در مقام عمل عنوان کرد.
حجت الاسلام کشوری دلاور گفت: این مراسم با سخنرانی دکتر نصیری دبیر اتحادیه دانشجویان مسلمان و جانشین بسیج اساتید کشور در حوزه علمیه همدان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر در حوزه علمیه در چند بخش تعریف شده که در بخش نخست برنامه‌ها با محوریت و شرکت عموم مردم است و به این ترتیب در هر شهرستان استان یک برنامه شاخص اجرا می‌شود.
معاون تبلیغ حوزه همدان بیان کرد: در شهرستان همدان دو برنامه محوری توسط حوزه علمیه پیش‌بینی شده که نخستین آن 13 بهمن ماه جاری با عنوان همایش حوزه انقلابی و گرامیداشت مرحوم آیت الله آقا نجفی در حسینیه امام همدان برگزار شد.
وی افزود: هم چنین شامگاه 19 بهمن ماه جاری برنامه حوزه علمیه تویسرکان برای علمای نقش آفرین در انقلاب اسلامی، برگزار می گردد.
حجت الاسلام کشوری دلاور عنوان کرد:برنامه محوری دیگری با حضور آیت الله موسوی اصفهانی  هفته جاری در مسجد جامع اسدآباد برگزار می‌شود، ضمن اینکه چهارشنبه 20 بهمن ماه نیز مسجد سید الشهدای رزن و شامگاه 22 بهمن ماه نیز مسجد اعظم کبودرآهنگ  برنامه محوری خود را برگزار می‌کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha