جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه مدیر حوزه علمیه قزوین و مدیرکل مرکز صدا وسیمای استان

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت تبیین اهداف عالیه حوزه علمیه در رسانه ملی، گفت: امروز حوزه های علمیه و روحانیت، با همراهی ملت همیشه بصیر توانسته در مقابل تمام تهدیدهای دشمنان با اقتدار ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی به همراه معاون آموزش حوزه استان، ظهر امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز قزوین، در نشستی با مهندس معصومی فر، مدیرکل این مرکز، راه های تقویت تعاملات را بررسی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در این جلسه به جایگاه ارزشمند حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت:  امروز حوزه های علمیه و روحانیت، با همراهی ملت همیشه بصیر توانسته در مقابل تمام تهدیدهای دشمنان با اقتدار ایستادگی کنند.

وی افزود: باید ملت بصیر ایران اسلامی را تحسین کرد، چرا که علی رغم همه توطئه ها، تهدیدها و تحریم ها باز هم دست از نظام بر آمده از خون شهدا برنداشته و حضور با نشاط  و فعالی در صحنه دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به جذب و پذیرش جوانان علاقه مند به علوم حوزوی اشاره کرد و بیان داشت: رسانه ملی می تواند در زمینه جذب بیشتر علاقمندان به تحصیل در حوزه اقدامات موثرتری داشته باشد، البته صدا و سیمای مرکز قزوین در سال گذشته با هنرمندی همکاران پرتلاش در این شبکه استانی، در این زمینه فعال بودند که باید این تلاشها بیشتر تداوم داشته باشد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند صدا وسیمای مرکز قزوین به خاطر انعکاس برنامه های حوزه علمیه استان، ابراز داشت: تلاش های ارزشمند و ماندگار شما در ارائه برنامه های دینی وهمچنین انعکاس رویدادهای حوزوی در شبکه استانی جای قدردانی دارد.

ضرورت معرفی الگوهای موفق حوزوی

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حضور روحانیون و کارشناسان حوزوی در برنامه های مختلف شبکه استانی، اظهارکرد: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین در تهیه برنامه های معارفی یاری گر شبکه استانی است.

مهندس معصومی فر افزود: امروز دشمنان در تلاش هستند که بین نسل نوجوان وجوان با روحانیت فاصله بیاندازند، لذا باید الگوهای موفق در حوزه های علمیه را به جامعه معرفی کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین نیز در این جلسه در رابطه با جذب و پذیرش طلاب گفت: در سال گذشته با ه اطلاع رسانی که در این زمینه صورت گرفته بود، 140 نفر افزایش ظرفیت داشتیم که امیدواریم با تلاش های مجموعه رسانه ملی و دیگر رسانه ها بتوانیم امسال جذب بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha