جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد همایون زرینه-امام جمعه بوئین زهرا

حوزه / حجت الاسلام زرینه گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث دگرگونی عظیمی در زمینه های سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی ایران شد و تاثیر شگرفی در سطح جهانی به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه، صبح امروز درجمع طلاب خواهران مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بوئین زهرا ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر  اظهارداشت: بیش از سی و هفت سال  از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب پدیده ای الهی و مبارک بود و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

امام جمعه شهرستان بوئین زهرا خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی و ایادی داخلی آن، برای ساقط نمودن جمهوری اسلامی توطئه های فراوانی را به اجرا در آوردند که همه این توطئه ها به شکست انجامید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب های دنیا تفاوت دارد بیان داشت: تمام انقلاب های دنیا برای آب و نان است، اما ایرانی ها انقلاب کردند که خود را تغییر دهند و این انقلاب زمینه ساز تمدن اسلامی شد.

حجت الاسلام زرینه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در معادلات دنیا تاثیرگذار است و هیچ معادله ای در دنیا نیست که بدون حضور ایران حل شود، اظهار کرد: در سوریه تمام استکبار می گفتند که بشار اسد باید برود و فقط ایران بود که می گفت بشار باید بماند و عاقبت همان شد که ایران می گفت.

وی ادامه داد: مردم ایران به انقلاب اسلامی علاقه ای مادرانه پیدا کرده اند و هیچ مادری فرزند خود را فدای خود نمی کند.

امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در پایان با بیان حدیثی از امام صادق (ع) که می فرمایند: کسب علم جهادی است که از همه جهاد ها بالاتر است بیان کرد: ما انسان ها با کسب علم می توانیم صراط مستقیم را طی کنیم چرا که  صراط مستقیم خود به خود به وجود نمی آید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha