جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش اندیشه راقی

حوزه/ نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی «اندیشه راقی» به منظور ترویج نظام اندیشه ولایت و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری، با حضور اندیشه مندان داخلی و بین المللی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، افتتاحیه نخستین همایش  بین المللی «اندیشه راقی» به منظور ترویج اندیشه ولایت و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری، پیش از ظهر امروز با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و اندیشمندان داخلی و بین المللی، در محل سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

این همایش که صبح امروز کار خود را آغاز کرد تا عصر روز بیست و یکم بهمن ادامه خواهد داشت و پس از مراسم افتتاحیه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، نشست های تخصصی پیرامون دیدگاه ها و تفکرات مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف، با حضور صاحبنظران و اندیشمندان داخلی و بین المللی برگزار می شود.

 در افتتاحیه اولین همایش بین المللی اندیشه راقی شخصیت های برجسته ای همچون آیت الله حائری شیرازی با موضوع «اهمیت و الزمات کار علمی ترویجی بر اندیشه ولی فقیه» به ایراد سخن خواهد پرداخت.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه با موضوع «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب» از دیگر برنامه های همایش اندیشه راقی خواهد بود

سخنرانی حجت الاسلام شیخ شقیق جرابی از کشور لبنان و حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم از دیگر برنامه های پیش بینی شده در مراسم افتتاحیه همایش اندیشه بین المللی اندیشه راقی خواهد بود.

همچنین نمایشگاه تخصصی و کارگاه های توانمندسازی، در طول چهار روز برگزاری همایش اندیشه راقی، در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با شرکت افرادی از کشورهای مختلف جهان اسلام فعال خواهد بود.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha