جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و حفظ انسجام و وحدت ملی علاوه بر تکلیف شرعی ، بار دیگر به جهانیان اثبات خواهد کرد آنچه که باعث پیشرفت امروز ایران اسلامی شده است ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای غرب و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین، حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را پاسخ محکم به دشمنان و یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست واظهار داشت: حکومت 2500 ساله شاهنشاهی که خلاف دموکراسی و حکومت مردمی بود با حضور گسترده مردم  سرنگون شد وبه جای آن حکومت الله در کشور اسلامی مستقر شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: حضور حماسی و پرشور ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده عمق علاقه ملت به انقلاب اسلامی است و این حضور گسترده به شکرانه پیروزی و دستاوردهای ارزشمند ملت در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی افزود: امروز نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه بسیار تأثیرگذار است و همه معترفند که  بدون حضور جمهوری اسلامی ایران، نمی‌توان در منطقه، امنیت ایجاد کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت مردم، پیروی از آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری باعث شده به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: به نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: حضور ملت همیشه در صحنه و هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ارتقای جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

به گفته وی، ایران اسلامی در تمام این سال‏ها در برابر دشمن ایستادگی کرد و توانست به خوبی با پشتوانه قوی مردمی پاسخ دندان‏شکنی به معاندان نظام اسلامی بدهد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی، اتحاد، وحدت و همدلی در میان مردم توسعه پیدا کرده و حضور مردم در میدان عمل سبب شده است تا گردنه‏ های سخت را پشت سر بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: ملت ایران با حضور میلیونی و باشکوه خود در راهپیمایی یوم‏الله 22 بهمن نشان می‏دهند که راه امام و شهدا همچنان در ایران ادامه دارد.

وی یادآور شد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن فریاد خواهند زد که این انقلاب تا به ثمر نشستن همه خواسته‏ های خود با پشتوانه مردم به راهش ادامه می‏دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22بهمن را نشان دهنده عشق، ارادت و دلدادگی مردم به نظام اسلامی، انقلاب، خون شهدا و رهبری دانست و عنوان داشت: امروز ایران اسلامی رفیع ترین قله های افتخار را درنوردیده و در اوج قدرت  تبدیل به الگوی بزرگی برای بیداری کشورهای جهان اسلام شده است، لذا حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه و حفظ انسجام و وحدت ملی علاوه بر تکلیف شرعی ، بار دیگر به جهانیان اثبات خواهد کرد آنچه که باعث پیشرفت امروز ایران اسلامی شده است ایستادگی و مقاومت  در برابر دنیای غرب و استکبار جهانی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha