پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه / مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین گفت: دشمن با نفوذ خود در جامعه به دنبال سست کردن پایه نظام اسلامی است تا موجب بروز حوادث داخلی در کشور شود و به اهداف خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام محمد محبی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، اظهار داشت:  ملت ایران همه ساله وحدت و اتحاد خود را با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به رخ دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا می کشد.

وی خاطرنشان کرد: در طول 37 سال گذشته از انقلاب اسلامی دشمن  دسیسه های فراوانی برای رسیدن به اهداف خود در کشور ایران به کار برد اما نتوانست مردم ایران را شکست دهد.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین  افزود: وحدت، صبر، شکیبایی و همدلی مردم ایران با یکدیگر باعث شد دشمنان اسلام به اهداف خود نرسند،  چراکه این مردم پرقدرت ، همدل و همزبان و با وحدت در کنار هم هستند.

حجت الاسلام محبی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: مردم بابصیرت ایران اسلامی همواره حضور در راهپیمایی 22 بهمن را یک تکلیف شرعی، ملی و انقلابی دانسته و می دانند.

ویعنوان داشت:  دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف ملت و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه است، اما ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی امسال نیز چون ادوار گذشته کوبنده تر و مستحکم تر در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و به تمام دنیا پیام اتحاد خود را صادر خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha