جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ داوود بهرامی

حوزه / فرمانده سپاه شهرستان قزوین با بیان این که امام خمینی(ره) شعله اسلام خواهی را در وجود مردم دنیا روشن کرد، گفت: امام خمینی(ره)به ایران و ایرانی عزت بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، سرهنگ داوود بهرامی، عصر امروزر امروز در همایش نقش روحانیت و مساجد که در سالن اجتماعات شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزارشد، ضمن تبریک سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت:  امروز به برکت تلاش‌هایی که در آن دوران صورت گرفت، کشورهای منطقه هم امنیت پیدا کرده اند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند از وظایف اصلی ائمه جماعت تبیین مسئله نماز برای مردم است، ابراز داشت: توسعه فرهنگ نماز در بین جوانان، از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری می کند.

فرمانده سپاه پاسداران قزوین، یوم‌الله 22 بهمن و دهه مبارک فجر از بزرگ‌ ترین نعمت‌های الهی در این قرن شمرده می‌شود و وظیفه مردم ایران است که شکر نعمت را به جا بیاورند و این شکر نعمت به دو روش زبانی و عملی می‌تواند انجام شود.

 بهرامی خاطرنشان کرد: شکر نعمت این است که هم‌ زبانی و هم عملی به جا آورده شود که شکر زبانی را هر ساله انجام می‌دهیم و در مرحله بعدی باید اقدامی صورت گیرد تا انقلاب اسلامی حفظ و تداوم و استمرار داشته باشد و به نظام حضرت مهدی(عج) متصل شود.

وی در پایان افزود: امام خمینی(ره) توانست ایران را از زیر یوغ استکبار نجات داد، چراکه شعله اسلام خاموش شده بود و ایشان دوباره این شعله را در وجود مردم روشن کرد و فقط انقلاب کردن مهم نبود و انقلاب اسلامی باید به وسیله مردم و مسئولان استمرار داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha