جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... ۲۲بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، از مردم شهید پرور برای شرکت در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد که به شرح ذیل می باشد:

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.
پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند. با اين حال رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.
اكنون انقلاب اسلامي، در حالي وارد سي ‌ونهمین سال پيروزي خود مي‌شود كه وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق مي‌باشد.
مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا... 22بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري فرا ‌خوانده و اميدوار است تا با هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این حماسه‌ی بزرگ ضمن اعلام عشق و ارادت پیوسته مردم به نظام اسلامی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha