جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پاک نژاد

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اصفهان با اشاره به شکست تهدیدها و تلاش‌های دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی، گفت: اکنون دشمنان نظام اسلامی درصدد ایجاد تفرقه و تغییر افکار در جامعه هستند تا به واسطه آن پایه‌های نظام را سست کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین پاک نژاد، در ادامه برنامه های سفر مسئولان مرکز خدمات حوزه های علمیه به استان یزد، با حضور در مدرسه علمیه خواهران کوثر خاتم، مدرسه علمیه خواهران الزهراء واقع در شهرستان مهریز و مدرسه علمیه برادران امام صادق (ع) شهرستان مهریز، پس از بازدید و گفتگو با مدیر و اساتید مدارس مذکور، در جمع طلاب گزارشی از اهم فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را بیان نموده و به پرسش‌های آنها پاسخ دادند.

وی ضمن گرامیداشت دهه‌ فجر، گفت: هیچ نهضتی این‌چنین مورد هجوم طاغوت و استکبار جهانی قرار نگرفت و هیچ ملتی نتوانست این‌چنین نهضتی را به ثمر برساند، تا آنجا که امروز نام جمهوری اسلامی ایران به گوش تمام مردم دنیا رسیده است و این مهم به پشتوانه درایت، تفکر قوی و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) تحقق یافت و ایشان با بیان مظالم رژیم‌های قبل، ارزش واقعی اسلام را برای مردم آشکار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پاک نژاد با اشاره به شکست تهدیدها و تلاش‌های دشمن برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: اکنون دشمنان نظام اسلامی درصدد ایجاد تفرقه و تغییر افکار برخی در جامعه هستند تا به‌واسطه آن پایه‌های نظام را سست نمایند، اما ان شاءالله با رهبری مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم بصیر انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اصفهان ضمن ابلاغ سلام حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی به طلاب مخاطب، گفت: برنامه سرکشی به استان‌ها و دیدار با مدیران و اساتید، جزء برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین ربانی است تا مرکز به سهم خود ارج گذار زحمات مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه باشد.

وی به اهم فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: از سال 1375 دامنه خدمات مرکز به سراسر کشور توسعه یافت و همه این خدمات ناظر به یک جهت است آن اینکه خودمان را ملزم بدانیم موانع پیشرفت و ارتقا طلاب را در حد توان از میان برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین پاک نژاد با اشاره به پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در زمینه‌ پیشرفت علوم گوناگون، ایران جزء برترین کشورهای جهان است و امروز در دوره‌ای از تاریخ زندگی می‌کنیم که اسلام و شیعه در جهان صاحب عزت هستند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اصفهان، طلاب و روحانیون را محروم‌ترین قشر جامعه خواند و گفت: مردم به این دلیل به روحانیت گرایش داشته که در کنار علم و تقوا، سادگی و بی‌آلایشی را حفظ کرده‌اند و این رمز بقاء حوزه‌های علمیه است.

در پایان جلسه حجت الاسلام و المسلمین پاک نژاد ضمن تقدیر از زحمات مدیران و اساتید، از حافظین قرآن و ممتازین این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام30/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha