جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کودک

حوزه/کودکان شهر بوستون به مناسبت روز ولنتاین، کارت‌های تبریکی با عنوان «برای اسلام، با عشق» برای مسلمانان می‌فرستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، کودکان شهر بوستون در ایالت ماساچوست آمریکا قصد دارند به مناسبت روز ولنتاین، پیام محبت و دوستی به همسایگان مسلمان‌شان می‌فرستند.

دانش آموزان یک مدرسه در بوستون کارت‌های تبریکی به مرکز اسلامی محله‌شان می‌فرسند که روی آن‌ها نوشته شده است: «برای اسلام، باعشق»

بیش از 150 کودک و والدین‌شان در مرکز رسانه‌ها و کلاس طراحی دانشکده هنر و طراحی ماساچوست جمع شدند تا کارت‌‌های عشق و همبستگی با مسلمانان را تهیه و تدارک ببیند. این کارت‌های دست‌ساز قرار است حوالی ولنتاین به جامعه اسلامی مرکز فرهنگی بوستون ارسال شوند.

والدین شرکت کننده در این مراسم می‌گویند در خصوص مسلمانان جامعه و همسایگان مسلمانشان، به ویژه در فضای کنونی آمریکا احساس مسئولیت و وظیفه می‌کنند. آن‌ها همچنین می‌خواستند به کودکانشان که بیشتر آن‌ها کمتر از 10 سال سن دارند، اهمیت مدارا، پذیرش و انسجام در جامعه را بیاموزند.

کودکان در سنین پایین بی‌عدالتی را احساس می‌کنند.

لیزا بالو از ملروس که دو فرزندش را به این مراسم آورده می‌گوید: من فکر نمی‌کنم کودکان در هیچ سنی برای احساس و درک همدلی و حمایت از دیگران کوچک باشند.

کودک 4 ساله او هنری می‌گوید: من آمده‌ام برای مسلمانان کارت درست کنم! چون بعضی از مردم آن‌ها را دوست ندارند و من می‌خواهم خوشحالشان کنم!

تانیا نیکسون سیلبرگ یکی از بنیانگذاران این حرکت می‌گوید: در ابتدایی‌ترین شکل ممکن کودکان در سنین پایین می‌توانند بفهمند که رفتار بعضی از مردم با بعضی دیگر خوب نیست. اگر کودکان بتوانند انصاف و عدالت را احساس کنند، در نتیجه بی‌عدالتی و نابرابری را نیز درک می‌کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha