پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صفدر محمدی - مدیر حوزه آذربایجان غربی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: بی شک تداوم و قدرت افزایی بیش از پیش انقلاب اسلامی در گرو بهره گیری از ظرفیت عظیم حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام و المسلمین صفدر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به آثار و برکات توسعه حوزه های علمیه اظهار داشت: از آنجا که ایران یک کشور اسلامی بوده و براساس مذهب غنی تشیع و با محوریت ولایت فقیه اداره می شود، لذا به حوزه های علمیه به عنوان کانون نشر آموزه های دینی  توجه ویژه گردد.

وی افزود:  اگر نظام اسلامی بخواهد به عنوان یک کشور اسلامی ناب محمدی(ص) در دنیا قد علم کرده و بتواند تمامی مسلمانان را در زیر پرچم خود جمع و اتحادی میان مسلمانان ایجاد کند، باید از حوزه های علمیه کمک گیرد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: بی شک اگر بخواهیم جنگ هایی که توسط سلفی ها و تکفیری ها به رهبری صهیونیست ها و آمریکا در کشورهای مسلمان به وجود آمده، برچیده شود و در مقابل آنان به صورت یکپارچه ایستادگی کنیم، لازم است تحولات و کارکردهای جدی و نیز حرکت های جهادی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گیرد.

به گفته وی، اتحاد، انسجام و دشمن ستیزی و استکبارستیزی با توسعه حوزه های علمیه معنا پیدا کرده و در این باره با توسعه کیفی حوزه های علمیه می توان اهداف مقدس را به سرانجام رساند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha