پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان به تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی که نوار غزه را مورد حملات همه جانبه خود قرار داده اشاره کرد و از کشورها و جهات ذی ربط خواست تا برای متوقف ساختن تجاوز دشمن و کنترل ویرانی های به وجود آمده فوراً وارد عمل شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان در نشست دوره ای خود در منطقه "بئر حسن" در لبنان به تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی که نوار غزه را مورد حملات همه جانبه خود قرار داده اشاره کرد و از کشورها و جهات ذی ربط خواست تا برای متوقف ساختن تجاوز دشمن و کنترل ویرانی های به وجود آمده فوراً وارد عمل شوند.

این حزب در بیانیه خود تاکید کرد: حق مقاومت فلسطین است که پاسخ کوبنده دهد و اسرائیل را از تداوم تجاوز و یورش به این کشور باز دارد. از طرف دیگر تصویب قرار غصب و مصادره اراضی فلسطین را مسئله ای خطرناک و بی سابقه دانست و گفت:این اقدام تجاوزی آشکار است که نه تنها ملت فلسطین را شامل می شود، بلکه جامعه بین المللی،محافل حقوقی و قانونی وانسانی آزادی خواه را در بر می گیرد؛ چرا که رژیم اسرائیل به قوانین بین المللی پایبند نیست و هیچ توجهی به آن ندارد و آن را نادیده می گیرد.

هم چنین اشاره کرد: حق ملت فلسلطین هیچ گاه ضایع نخواهد شد و این حق هر چقدر هم طول بکشد دوباره به صاحبان اصلی آن بر می گردد؛ چراکه حقی که خواهان داشته باشد ضایع نمی شود.

حزب العمل الاسلامی از نیروها و گردان های فلسطینی خواست تا وحدت خود را حفظ کنند و وفادار به مقاومت باشند و کار جهادی و برقراری صلح را در رأس کارها قرار دهند، به ویژه دو جنبش "فتح"و "حماس" باید آگاه باشند تا دشمن کینه توز نتواند از اختلافات در جهت منافع خود و تداوم تجاوزات سوء استفاده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha