پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ نباید فریب خنده های دشمن را خورد، بلکه باید در مقابل دشمن با قدرت برخورد کرد و عزت را از خدا خواست، ولی متاسفانه چشم بعضی ها به دهان غرب است.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجرکه در مسجد امام خمینی(ره) شهرک پردیسان برگزار شد به رسالت روحانیت در شرایط فعلی اشاره و با بیان اینکه روحانیت ادامه دهنده همان مسیر انبیاء الهی هستند بر نقش آفرینی حوزویان در این مسیر تاکید کرد.

 معاون جامعه مدرسین با بیان اینکه  لازم است روحانیت در همه مسائل به امام راحل اقتدا کند و برای تبلیغ و ترویج مبانی دینی تلاش نماید، بر لزوم اطلاع رسانی و تبیین ارکان انقلاب و آرمانهای امام راحل تاکید کرد.

وی با تاکید براینکه نقش امام راحل برای حدوث انقلاب بسیار بزرگ بوده، اظهار داشت: دراین 38سال عمر انقلاب، آمریکا و همپیمانان او از هیچ تلاشی برای از بین بردن انقلاب اسلامی کوتاهی نکردند و حوادثی چون طبس و جنگ تحمیلی را ایجاد کردند؛ ولی خدا نخواست اهداف آنها پیش رود؛ پیروز و تداوم انقلاب خواست حضرت حق تعالی است و خدا تا کنون درانواع حوادث ها نظام اسلامی و انقلاب را حفظ و به جلو برده است.

 معاون جامعه مدرسین با بیان این که در حادثه طبس همه فهمیدند این انقلاب  مورد توجه و عنایت خدا است عنوان کرد: این عنایت به حدی است که اسرائیل و آمریکا با وجود آن همه تجهیزات پیشرفته جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با تاکید براین که جبهه استکبار دراین 38 سال انواع مشکلات وتحریم ها را به وجود آورده اند تا جلوی پیشرفت کشور و نظام را بگیرند، افزود:  اگر عنایت خدا نبود، معلوم نبود این کشور دچار چه مشکلات وصدماتی می شد؛ ولی لطف خدا است این انقلاب به سلامت از همه طوفان های سهمگین جبهه استکبار عبور کند.

 معاون جامعه مدرسین بابیان اینکه انقلاب اسلامی قداست خاصی دارد و همین قداست عامل دیگر بقاء آن شده است، گفت: تجربه نشان داده، غرب برای از بین بردن انقلاب و اسلام از تلاشی فرو گذاری نخواهد کرد و همچنان که تا کنون انجام داده است و از این به بعد هم چنین خواهد بود.

 حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی ابراز داشت: نباید انتظار داشت غرب و دشمنان، از دشمنی خود عقب نشینی کنند.

 وی با بیان اینکه نباید فریب خنده های دشمن را خورد، بلکه باید در مقابل دشمن با قدرت برخورد کرد و عزت را از خدا خواست نه دشمن، افزود: متاسفانه  چشم بعضی هابه دهان غرب است و عزت را از آنها می خواهند.

 حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی گفت: خدا درقرآن فرموده«مومنین برای مبارزه با دشمنان به میدان بیایند و تنها عزت و پیروزی را از خدا بخواهند».

معاون جامعه مدرسین با بیان اینکه  عزت خواهی تنها با تکیه به خدا به دست می آید گفت: جبهه اسلامی در همه عرصه ها وابسته به خدا است، اهل ایمان  هستند که برای پیشرفت جامعه اسلامی خود تلاش می کنند.

  وی با بیان اینکه نباید در مقابل دشمنان لحظه ای کوتاهی کرد به حوزه انقلابی اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه انقلابی حوزه ای است که نسبت به مبانی دینی و معرفتی بی تفاوت نباشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha