پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 قرآن و حدیث

حوزه/ مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: آزمون غیر حضوری خواهران و برادران این مرکز در پایان بهمن ماه برگزار می شود.

علی اصغر کارشناس در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: بیست و دومین آزمون دوره های آموزش‌ غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها روز جمعه 29 بهمن ماه ۱۳۹۵ در دو نوبت صبح و عصر به‌ صورت همزمان ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن بیان مکان برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در شبستان نجمه خاتون(س) در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.
این کارشناس قرآنی، با تشریح عناوین آزمون‌های دوره 22 اظهار داشت: در نوبت صبح آزمون‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن برگزار می‌شود و در نوبت عصر نیز آزمون‌های کتبی تفسیر، اندیشه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری، سیر مطالعاتی شهید مطهری، ترجمه و مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام عمومی برگزار می شود.
وی در ادامه گفت: در این آزمون ها، در کنار موضوعات مطرح شده فوق، آزمون از کتاب نگین آفرینش که برای دوره غیر حضوری مهدویت در نظر گرفته شده بود، در نوبت عصر ساعت 15 در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار خواهد شد.
کارشناس خاطر نشان کرد: ثبت نام دوره آموزش غیر حضوری احکام ویژه بانوان نیز در این مرکز شروع شده و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از ساعت 10 الی 14 به بخش آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کنند.
مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) در پایان گفت: برای کسانی که در آزمون ها شرکت و حد نصاب نمره را کسب کنند، گواهینامه یایان دوره صادر خواهد شد.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha