جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه استان تهران

حوزه/ جلسه ویژه مسئولان حوزه علمیه استان تهران با استاد رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، جلسه ویژه مسئولان حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران با استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه تهران، در محل حوزه علمیه امام رضا(ع)، بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

استاد رشاد که علاوه بر ریاست شورای حوزه علمیه استان تهران، تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) را نیز بر عهده دارد، در دفتر خود، پذیرای حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی رحیمی صادق، قائم مقام حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام  علی اصغر سهرابی معاون پژوهش، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا شاه جعفری معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران و ... بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی رحیمی صادق، قائم مقام حوزه علمیه استان تهران، در خصوص جزئیات جلسه ویژه مسئولان حوزه علمیه تهران با استاد رشاد، به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: از آن جایی که ایشان ریاست شورای حوزه علمیه استان تهران را بر عهده دارند، برای مشورت در خصوص مباحث کلان حوزه استان، خدمت ایشان رسیدیم.

قائم مقام حوزه علمیه استان تهران با بیان این که در این جلسه در خصوص بحث های کلی مدیریت حوزه علمیه استان تهران بحث و بررسی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در این جلسه در خصوص مباحث کلان حوزه علمیه تهران مشورت های لازم از سوی ایشان به عنوان رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران اخذ شد تا در آینده ای نزدیک برنامه جامع حوزه استان را تدوین و برای تأیید نهایی بازهم خدمت ایشان ارائه کنیم تا به مرحله اجرا برسد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق در پایان گفت: در این جلسه در خصوص برخی مباحث جاری حوزه علمیه تهران نیز بحث های مفید و راهگشایی صورت گرفت.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha