جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

تهذیب مدرسه علمیه زنگنه شهر همدان از برگزاری دوره آموزشی «فضای مجازی؛ تهدیدها و فرصت ها» در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام داود قراگوزلو، معاون تهذیب مدرسه علمیه زنگنه شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به ویژه برنامه های این مدرسه در ایام الله دهه فجر، گفت: یکی از برنامه های این مدرسه در دهه فجر، برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی توسط حجت الاسلام ارتقایی از کارشناسان حوزوی بود. از دیگر ویژه برنامه می توان به برگزاری نشست های سیاسی برای تبیین مبانی فکری رهبر معظم انقلاب و همچنین دیدار با عالم مبارز انقلابی آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان  اشاره کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه زنگنه همدان با اشاره به نقش رو حانیت در حفظ  آرمان های انقلاب اسلامی، افزود: بازگو کردن ثمرات انقلاب اسلامی برای مردم  دارای اهمیت فراوانی است و سبب تقویت روحیه مردم برای ادامه راه انقلاب می شود.

وی در ادامه تربیت طلاب انقلابی مهذب را از برنامه های مدرسه علمیه زنگنه شهر همدان عنوان کرد و ادامه داد: عمل به فرامبن رهبر معظم انقلاب در راستای انقلابی ماندن حوزه یکی از نکات کلیدی پیشرفت و تعالی حوزه های علمیه به شمار می رود.

حجت الاسلام قراگوزلو در پایان گفت: نخستین وظیفه طلاب روشنگری با استدلال و تبیین رهنمدهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و در مرحله دوم تربیت نیروهای انقلابی با بینش و نگرش انقلابی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha