شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 408184
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
غبارروبی قبور شهدا در یزد

حوزه / آیین غبارروبی و عطر افشانی شهدای خلدبرین استان یزد با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ صبح امروز غبارروبی و عطر افشانی شهدای خلدبرین استان یزد با حضور حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌ محلاتی، معاون رئیس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد.

طلاب و روحانیون مدارس علمیه یزد در آیینی به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با آرمان‌های والای شهدای گمنام تجدید پیمان کردند.

حاضران در این آیین باشکوه پس از قرائت فاتحه بر ارواح طیبه شهدا با اهدای شاخه‌های گل به شهدای والامقام ادای احترام کردند و مزار شهدای گمنام این شهرستان را غبارروبی و گلباران کردند.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در این آیین در جمع حاضرین در خلدبرین با بیان اینکه پیشرفت‌های شگرفی که ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها به خصوص نظامی و علمی داشته است همگی مرهون جانفشانی‌ها و رشادت‌مردی‌های شهدای عزیز و رزمندگان جان بر کف کشورمان است، گفت: امروزه عزت و اعتبار کشور در منطقه و جهان به برکت وجود فرهنگ بسیجی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس ادامه داد: دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام به ویژه بسیجیان در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند و این رشادت‌ها سبب آگاهی سایر ملت‌ها از نقشه‌های شوم استکبار شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha