پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله طبرسی- امام جمعه ساری

حوزه/ آیت الله طبرسی بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در این روز با عظمت، بار دیگر عزت و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در عیادت از آیت الله نظری خادم الشریعه، در ساری با اشاره به این که نهضت انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی علما و بزرگان دینی آغاز شد، افزود: اگر رهبری روحانیت در این قیام ملی نبود، بسیاری از دستاوردهای امروز را در انقلاب اسلامی نداشتیم.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم با اعتمادی که به روحانیت داشتند با همه توان به صحنه مبارزه آمدند، خاطرنشان کرد: حضور در صحنه روحانیت موجب خلق حماسه ای عظیم در جریان مبارزات انقلاب شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که جنبش های مردمی قبل از انقلاب با رهبری روحانیت به حرکت درآمد، خاطرنشان کرد: علمای انقلابی ما با روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه آن دوران، زمینه قیام مردم علیه حکومت طاغوت را فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن جوانی در مرحله کمال قرار دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه مدیریت امام خمینی(ره)، رشادت و ایثارگری مردم ایران و اطاعت از ولایت فقیه است.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) با اقدام نظامی برای پیروزی انقلاب مخالف بودند، افزود: اقدام فرهنگی امام(ره) در شکل‌دهی انقلاب سبب موفقیت ما شد و همین موضوع انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب‌های جهان متمایز می‌کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که شکی نیست که در پیروزی انقلاب، نقش مهم را رهبری ایفا کرد، گفت: امروز هم وضعیت همین گونه است و در واقع رهبری با حمایت و پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی را هدایت می کند.

 امام جمعه ساری با اشاره به این که نقش علما و روحانیت در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره پر رنگ بوده است، تصریح کرد: دشمنان همواره از نقش روحانیت در عرصه های مختلف هراسان و عصابی بوده است و به همین دلیل تلاش کردند نقش و جایگاه روحانیت را تضعیف کنند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در این روز با عظمت بار دیگر عزت و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران فردا ثابت خواهند کرد که همچنان پای انقلاب و آرمان های امام و رهبری خواهند ماند، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز تجلی وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و نظام دینی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha