پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان

حوزه/ حضور پرشور ملت مسلنان ایران در یوم الله ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان امریکایی و مستکبر است و به آنها می فهماند که تهدیدات آنها کمترین هراس و نگرانی به دل ملت ایران راه نمی دهد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،آیت  الله سید یوسف طباطبایی نژاد در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ایام مبارک دهه فجر را تبریک گفته و یوم الله 22 بهمن را به همه آزادی خواهان و انقلابیون جهان تهنیت می گویم.

مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه مردم ایران به چنان بصیریتی رسیده اند که بابت حضور پرشور  صحنه هایی چون 22 بهمن نیاز به ترغیب و تشویق آنان نیست، گفت: ملت ایران دارای چنان بصیریتی هستند که هرگاه دشمن زیاده خواهی خود را بیشتر و جسارتش را افزونتر می کند، ملت ایران نیز مقاومت و حضور خود را در صحنه بیشتر می کند.

امام جمعه اصفهان ابراز کرد: در حال حاضر محسوس است که مردم ایران و خاصه ولایتمدار اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن اصفهان بسیار پرشورتر از سال های گذشته علیرغم هوای سرد شرکت کرده اند و باردیگر دشمنان نظام و انقلاب را نا امید کرده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شرکت و حضور پرشور ملت مسلنان ایران در یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان امریکایی و مستکبر زد و به آنها فهماند که تهدیدات آنها  کمترین هراس و نگرانی به دل ملت ایران راه نمی دهد.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha