جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 408395
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
حجاب دختر سید محمود رضوی

حوزه /حجاب دختر سید محمود رضوی، هنرمند متعهد کشورمان، ارزشی فراتر از سیمرغ جشنواره داشت؛ روایتی مستند از سبک زندگی اسلامی بدون هراس از فضای موجود بر جشنواره، در میان شلوغی رفت وآمد های غریبه های فرهنگ اسلامی-ایرانی، حس خوبی را به جامعه هنری افسرده، هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» جشنواره فجر35 با تمام فراز و فرود و انتقادها به پایان رسید، تمام سیمرغ ها نیز به پرواز در آمد، در بخش های مختلف شاهد انتقادهای برخی اهالی سینما به داوری و هیات داوران در انتخاب بهترین ها بودیم، تا جایی که این اعتراض ها به رسانه ملی نیز کشیده شد.

دربرنامه هفت هم که از شبکه 3 پخش می شود، انتقادهای زیادی از برگزاری این جشنواره صورت گرفت، نداشتن حس امید و انگیزه برای کار در عرصه سینما و کارهای هنری و نوع داوری جشنواره از مهم ترین این انتقادها به شمار می رفت.

داشتن امید برای رسیدن به اهداف بزرگتر، نیازی ضروری در هر عرصه است، به خصوص در عرصه هنری در سینما و تلویزیون، امید و انگیزه، محرکی است قوی که به خلق آثاری زیبا منتهی خواهد شد.

با وجود تمام این انتقادها، در موقع مراسم و پخش سیمرغ ها، شاهد صحنه جالب از یکی از تهیه کنندگان موفق در این جشنواره بودیم، سید محمود رضوی که یکی از تهیه کنندگان متعهد، موفق و با تجربه در عرصه تلویزیون و سینما است و آثار زیبایی از جمله سیانور، دهلیز و معراجی ها و چندین اثر دیگر را در کارنامه خود دارد، در موقع دریافت سیمرغ بهترین فیلم، میهمان کوچکی را همراه خود داشت و او، دخترخردسال و باحجاب ایشان بود که با چادر در میان انبوهی از بهترین هنرمندان حضور پیدا کرد.

حجاب دختر سید محمود رضوی، هنرمند متعهد کشور مان ارزشی فراتر از سیمرغ جشنواره داشت، روایتی مستند از سبک زندگی اسلامی بدون هراس از فضای موجود بر جشنواره، در میان شلوغی رفت وآمد های غریبه های فرهنگ  اسلامی-ایرانی، حس خوبی را به جامعه هنری افسرده، هدیه کرد.

تلنگری بسیار زیبا در بین اهالی سینما زده شد، شاید بتوان گفت: هنرمندان و میهمانان حاضر در این مراسم، بهترین تصویر را مشاهده نمودند، صحنه ای که نشان از نداشتن ترس از فضای سنگین بر این عرصه دارد. حسی که نشان از ایمان، داشتن حجاب و معتقد بودن به تمام معیارهای اسلامی دارد و منافاتی با حضور در این مراسم ها و عرصه ها نداشته و ندارد، البته معاندان برای برخورد با اصل مساله حجاب، می خواهند کسانی که داری حجاب هستند را به حاشیه بکشانند.

حضور در چنین جشنوارهایی با  حجاب و پوشش مناسب، می تواند نمود زیباتری در بین عموم مردم داشته باشد.

به امید اینکه شاهد صحنه های زیباتری از حضور هنرمندان، با حجاب و پوشش مناسب در جشنواره سال های بعد باشیم.

 

عباس زارعی از طلاب حوزه علمیه قم

 

حجاب دختر سید محمود رضوی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha