جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبک زندگی فاطمی

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی از اعزام مبلغان این استان جهت ترویج آموزه های فاطمی خبرداد.

حجت الاسلام شفیعی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت:حضرت فاطمه(س) الگوی زنان عالم است.

 معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی افزود: ما باید حضرت زهرا(س) و زندگی ایشان را سر مشق خود قرار دهیم و از آن درس زندگی یاد بگیریم، از طرفی باید مبلغین از فرصت تبلیغ در ایام فاطمیه برای تبیین سیره و سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی تلاش نمایند.

وی با بیان اینکه باید همه ما  زندگی فاطمی داشته باشیم، بیان داشت: هر چه در جامعه به سبک زندگی حضرت زهرا(س) نزدیک‌تر شویم و آن را سرمشق خود قرار دهیم جامعه اسلامی‌تری خواهیم داشت.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: برای جاری ساختن سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه نیاز به برنامه ریزی‌های عمیق‌تری داریم، چرا که جریان معارض یعنی سبک زندگی غربی برای تمام لحظه‌های زندگی مردم جامعه برنامه ریزی دارد، لذا جلسات هم اندیشی با مبلغین و نخبگان تبلیغی برگزار شده است و در حال تدوین طرح تبلیغی مختص این ایام می باشیم .

وی هم چنین  در ادامه از اعزام طلاب و گروه های تبلیغی به مناطق واجد شرایط در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از این اعزام های کوتاه مدت ترویج سبک زندگی حضرت زهرا(س) برای عموم مردم است.

 معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی در پایان باتاکید بر اینکه تمرکز اعزام های فاطمیه استان در فاطمیه دوم است، خاطرنشان کرد: در فاطمیه اول بالغ بر 40 مبلغ به بیان سیره فاطمی پرداخته و این میزان در فاطمیه دوم افزایش خواهد یافت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha