جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نماز جمعه به یک سنت پایدار در کشور تبدیل شده است و باید قدر این فریضه عظیم را به لحاظ معنویت و آگاهی دادن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه واعضای ستاد نماز جمعه شهرستان آبگرم به حضور باشکوه و میلیونی ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در استان وکشور اظهارداشت: این روز بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگارشد.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد:  امروزه به برکت انقلاب اسلامی و با هوشیاری حضرت امام راحل و با بصیرت افزایی مقام معظم رهبری، نماز جمعه به یک سنت پایدار در کشور تبدیل شده است وباید  قدر این فریضه عظیم نماز جمعه را به لحاظ معنویت و آگاهی دادن دانست.

وی افزود: اعضای ستاد نماز جمعه که از عناصر افتخاری تشکیل شده به مثابه بازوان توانمند نهاد امامت جمعه، وظایف محوله فرهنگی دینی را برای مشارکت دادن نمازگزاران به‌ویژه نسل جوان در امور مربوط به مراسم عبادی سیاسی بطور فی سبیل الله انجام می دهند.

امام جمعه شهرستان تاکستان برنامه محور بودن را از اولویت های اصلی ستادهای نماز جمعه دانست وخاطرنشان کرد: مسئولین واعضای ستادهای نماز جمعه باید همیشه برنامه محور با محوریت امام جمعه داشته باشند و تلاش نمایندکه  ارتباط خود را با قشر نوجوان وجوان صمیمانه برقرار نمایند.

در ادامه این دیدار، امام جمعه شهرستان آبگرم گزارشی از برنامه های فرهنگی این ستاد را ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha