پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب ایرانی در حرم امام علی(ع)

حوزه/ آستان مقدس علوی اعلام کرد آماده استقبال از گروه های مختلف طلاب علوم دینی ایرانی است و برنامه های کوتاه مدتی را برای آنها تدارک دیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بخش امور دینی آستان مقدس علوی اعلام کرد در راستای برنامه های این آستان مقدس برای پذیرایی و ارتباط با طلاب علوم دینی، آماده استقبال از گروه های مختلف طلاب علوم دینی ایرانی است و برنامه های کوتاه مدتی را برای آنها تدارک دیده است.

شیخ ناصر عباس النجفی از مسئولان حرم مطهر گفت: در راستای پذیرایی از طلاب علوم دینی جمهوری اسلامی ایران آستان مقدس علوی به تازگی میزبان گروهی از طلاب حوزه علمیه استان مرکزی ایران بود.

وی افزود: طلاب اراکی در جریان برنامه هایی که برای آنها تدارک دیده شده بود در برنامه سخنرانی دینی با موضوع نقش اهل بیت(ع) در تحکیم قواعد اسلام و فضیلت زیارت امیرالمؤمنین علیه السلام شرکت کردند و پس از آن از بخش های مختلف حرم مطهر بازدید کردند.

النجفی ادامه داد: این برنامه به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت حرم مطهر آماده پذیرایی از گروه های اعزامی از جمهوری اسلامی ایران در میهمانخانه سیدالاوصیاء خواهد بود.

حرم امام علی(ع) آماده استقبال از طلاب ایرانی

حرم امام علی(ع) آماده استقبال از طلاب ایرانی

حرم امام علی(ع) آماده استقبال از طلاب ایرانی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha