چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هفته نامه حریم امام

حوزه/ دویست و پنجاه و چهارمین شماره از هفته نامه "حریم امام" از سوی آستان مقدس امام خمینی (ره) منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در شماره جدید این نشریه گفت و گوهایی با حضرات آیات و حجج الاسلام والمسلمین: سید محمد تقی آل هاشم، محمد تقی پورمحمدی، سیدعلی قاضی عسکر، سعید سبحانی، عبدالحسین خسروپناه، علیرضا سبحانی، عبدالرحیم سلیمانی بهبهانی و حسن ترکاشوند دربارۀ شخصیت علمی، سیاسی، اجتماعی حضرت آیت الله سبحانی انجام گرفته است.

دکتر محمد محمدرضایی رئیس بنیاد نخبگان قم در گفت وگو با نشریه حریم امام دربارۀ شخصیت حضرت آیت الله سبحانی عنوان کرد: ویژگی دیگر آیت الله العظمی سبحانی بی تکلف بودن است. شما اگر می خواهید یک مسئول جزء را ببینید باید رئیس دفترش را ببینید و وقت بگیرید. ولی برای ایشان مهم نیست. بارها اتفاق افتاده که وقتی با کسی کار دارند، خودشان گوشی را برداشته و می گویند: من سبحانی هستم، کاری داشتم.

مسئولین ما باید درس بگیرند. علمای ما با این رفتارهایشان مردم را جذب دین می کردند. این زیّ طلبگی که حضرت امام و مقام معظم رهبری تأکید دارند، همین روش و رفتار و ویژگی هاست که مردم را به علما جذب می کند. اگر دوستانشان، حتی اگر شاگردشان یک موقع مریض شود و ببینند چند روزی نیست، اگر لازم باشد به عیادت او هم می روند. ما در دانشگاه ها اصلاً این ارتباط استاد و شاگرد را نداریم.

دیگر عناوین نشریه شامل: گزارشی از مراسم تجدید میثاق هیأت دولت با آرمان های امام راحل، پرونده ای به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر در گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی به همراه دو یادداشت از محمدقائم عابدی و مرتضی شریفی اشکوری می باشد.

در بخش خانواده نیز این عناوین؛ «نقش، جایگاه و اهمیت خانه و خانواده در گفت وگو با حجت الاسلام والمسلمین آقامیری»، «کودکان و جلوه های تربیتی امام خمینی، مقاله ای از مصطفی سلیمانی»، «نشست "خشونت علیه زنان؛ خشونت علیه ستون خانواده"» «یادداشت؛ تغییر رفتار در فرزندان»، «تحلیل و بررسی؛ "با پسر کوچک تر از خودم ازدواج کنم یا نه؟" اثری از پریان سلیمان زاده»، «"رفتار صحیح با والدین همسر" به قلم مهتاب خسروشاهی»، «"خانواده اخلاق محور" به قلم ابوالفضل سپاهی» به چشم می خورد.

دویست و پنجاه و چهارمین شماره از هفته نامه "حریم امام" در 48 صفحه و با قیمت 2000 تومان از سوی آستان مقدس امام خمینی (ره)  منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha